martes, 19 de febrero de 2013

MITJA MARATÓ DE BARCELONA 2013


Record de participació a la Mitja de Barcelona. Més de 14000 atletes, un 20% dels quals han estat dones, han corregut per una Barcelona cada cop més acostumada a veure el pas de corredors pels seus carrers. 

El nombre de participants i els registres assolits pels guanyadors, Eliud Kipchoge (1:00:04)  i Atsede Baysa (1:07:34)  demostren que la de Barcelona ja és una referència a nivell mundial. 

Les marques de la Mitja han estat excel·lents:

Marc León................ 01:21:19 
Jordi Felius............... 01:21:27 MMP
Oscar Aldrich............ 01:43:39 MMP
Gerard Bonvehí......... 01:47:45 
Alberto Abellan......... 01:51:39
El proper repte és immens: MARATÓ DE BARCELONA
CRÓNICA DEL GERARD,


" Sortida de casa a les 7:55 escalfant, a l’arribada al lloc de la cursa i trobada amb el Marc León i l’Alberto Abellan per fer-nos la foto (L'Oscar Aldrich i el Jordi Felius no han pogut venir).  Bona temperatura, molta gent i sortint des del darrera doncs finalment no vaig poder treure dorsal. Durant la cursa bones sensacions a l’inici i empitjorant a mida que ha anat avançant la cursa, al Km 16-17 trobada amb l’Oscar Aldrich i el seu germà, anaven força bé, he mirat de seguir-los però no he pogut (anava tocadet). Una cursa, per recordar i aprendre. He sortit massa ràpid, no he controlat el ritme i les eines (pulsòmetre). El millor, per pensar en positiu,  sumar Km per la Marató". 
La setmana vinent la Maratest, espero haver après i anar més tranquil i controlant més.

LA DEL MARC LEON

" Vaig sortir de casa per escalfar i arribar a les 8:15 per fer la foto com vam quedar amb el Gerard Bonveí. Vaig començar la cursa amb intenció de enganxar-me a la llebre de 1:20' i així va ser fins el km 13 que vaig patir el ritme que portava ja que vaig passar al km 10 per 37'11" i no vaig ser capaç de mantindre aquesta velocitat. Finalment em va sortir 1h21'19" un minut mes de la meva millor marca personal. Conclusió, un dia perfecte per córrer, amb bona temperatura,molt bon ambient i un entrenament perfecte per encara la marató de la nostre ciutat".

No hay comentarios:

Publicar un comentario