martes, 1 de enero de 2013

CURSA DELS NASSOS 2012



 CRÓNIQUES

" Ahir un cop més ens varem trobar un bon nombre de Corredors ETPClot per córrer la darrera cursa de l'any, la Sant Silvestre de Barcelona "La Cursa dels Nassos 2012". Per a mi personalment la temperatura era força bona, m'agrada més córrer amb fred. Els primers kms no em  vaig trobar massa a gust, corredors que et frenen, altres que jo frenava i que miren d'avançar-te sigui com sigui i, el més emprenyador per a mi,  aquells que es creuen per davant per retallar un metre passant per sobre de la vorera, tot plegat sense poder agafar un ritme constant. Va ser a partir del km 5-6 que vaig començar a tenir millor sensacions però la millor part faltava per arribar, al Km 8 m'esperaven la meva filla i el meu fill per acompanyar-me els darrers dos Km, amb un bon ritme.i gaudint  del recorregut i la gent que estava animant varem travessar la línia d'arribada. Ha estat un bon final de cursa i potser....... el principi de dos nous Corredors" .

Gerard Bonvehí
 
" Bona tarda i molt bon any a tothom!!!     La meva marca d'ahir 38'22".   És la meva marca personal, per tant puc dir que he acabat l'any en forma!!! Je je...  La veritat és que vaig començar molt ràpid, a 3:45 els 4 primers quilòmetres, i això em va passar factura a la resta de la cursa i la Diagonal se'm va fer mooooolt llarga, però al final vam fer un últim esforç per poder fer la marca personal. I com sempre, com m'agrada aquella sensació que tots els runners sentim quan creuem la línia d'arribada...  Enhorabona a tots i totes als que vau córrer ahir i als que no van poder...ens veiem a la propera. "

Paco Acosta

" Bona tarda a tots i feliç entrada d'any. La cursa dels nassos va ser la meva  primera i ultima cursa del 2012, la veritat que per portar un any molt irregular no em puc queixar de la marca 36'51". Espero no trigar tant en tornar-vos a veure corredors, fins aviat ".
Marc Leon
MARQUES 

Marc Leon 36:47 
Paco Acosta 38:22  Millor registre personal 
Javi Lara 41:40
Ivan Lozano 44:26
Paco Guerrero 48:41   Millor registre personal
Gerard Bonvehí 48:56 
Albert Abellán 48:58
Oscar Aldrich 52:23
Montse Medero 57:35 
Lluïsa Pujolriu 58:27
Anna Collado 58:50

Enhorabona a tots/es... Bon any

No hay comentarios:

Publicar un comentario